סמוטריץ': "השופטים שמים גפרור ולא לוקחים אחריות על התוצאות"

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "השופטים שמים גפרור ולא לוקחים אחריות על התוצאות"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף את החלטת בג"ץ לפתיחת השמים: "ניקח את הגפרור מבג"ץ ונחזיר את השלטון לאזרחים"

בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף את החלטת הבג"ץ מאתמול (רביעי) לפיה יש לאפשר לאזרחים הישראלים לשוב ארצה לקראת הבחירות: "כשאנחנו צועקים על כך ששופטי בג"ץ השתלטו על המדינה בלי בחירות ובלי דמוקרטיה, אנחנו מדברים על דיני נפשות. השופטים שמים גפרור, מפעילים את הדינמית ואחריהם המבול. הם לא לוקחים מילימטר של אחריות על התוצאות של המעשים והפסיקות שלהם שאף אחד לא הסמיך ולא הכשיר אותם לקבל".

"והנה אתמול, בג"ץ חיבל במדיניות בלימת הקורונה של מדינת ישראל. מה אכפת לו שווריאנטים קטלניים יכנסו לארץ מנתב"ג? הוא ישלם על הידבקות של מבוגרים? על תמותה חלילה? על כך שבעלי עסקים יפלו ויקרסו? על ילדים שירטיבו בלילה או יתחילו לגמגם בגלל בידוד ועוד בידוד וניתוק מהשגרה?", ממשיך סמוטריץ'.

"ודאי שלא", קובע יו"ר המפלגה שחרטה על דגלה את המאבק להקטנת כוחו של הבג"ץ: "את הגפרור בג"ץ שם והולך. כך בדיוק בפסילת חוק המסתננים. בפסילת חוק הגיוס. בהגנה על בתי מחבלים מהריסה. ומבחינתם שהמדינה תסתדר ותשלם מחירים כי אלו הערכים הנאורים שקבעו השופטים שכולנו צריכים ללכת לאורם".

"אגלה לכם סוד כמי שלמד משפטים והוסמך לעריכת דין", מוסיף סמוטריץ', בוגר תואר ראשון במשפטים "אין בלימודי משפטים שום הכשרה למדידת ערכים לאומיים. השופטים לא טובים בזה יותר מאף אחד אחר. כן יש הכשרה למטרות בית המשפט המקוריות – ואותן אנחנו נחזיר בע"ה בשורת צעדים אותם בנינו בתכנית סדורה".

"אנחנו מתחייבים: ניקח את הגפרור מבג"ץ ונחזיר את השלטון לאזרחים", חותם סמוטריץ'.



0 תגובות